Корпоративи-2019. Як бізнес зустрічає Новий рік

Стиль і бізнес

Останні тижні перед Новим роком – час, коли більшість компаній проводить корпоративи. Цього року тут з'явилися чіткі тенденції. The Page поспілкувалося з провідними event-агентствами країни та знайшло п'ять модних трендів цього сезону.

  • Ніхто більше не ховається


Фото: Pinterest

Фото: Pinterest

2014-2015-го, у складний для країни час, коли на Донбасі йшли масштабні бойові дії, деякі великі компанії скасували свої корпоративи. А ті, які святкували, робили це за закритими дверима. «Одна з позицій була такою: нічого не показувати, затемнювати входи і приховувати двері. Намагатися бути непомітними», – розповідає голова BN Group Володимир Бугай. Сьогодні ж знову компанії дозволяють собі феєрверки, святкування під відкритим небом, навмисні розкіш і лиск. Часи економії в минулому. Вартість масштабного корпоративу зараз – $150-200 тис.

  • Локації


Фото: Pinterest

Фото: Pinterest

Популярних місць для корпоративів у Києві залишається дуже мало. Для великих компаній, відомих розмахом своїх святкувань, таких як ДТЕК, Kiyvstar, «Альфа-Банк Україна», «АВТ Баварія», існує всього декілька місць, де можна відсвяткувати Новий рік колективом з 500-700 осіб. Це «Стерео Плаза», ВДНГ, БЦ «Парковий», НСК «Олімпійський» та низка інших. Наприклад, «Альфа-Банк Україна» цього року проводив новорічний корпоратив у «Стерео Плазі». А от БЦ «Парковий» залишається найбільш ненадійним майданчиком з усіх можливих — власник центру близький до команди президента-втікача Віктора Януковича і нерідко стає об'єктом атак з боку патріотичних сил.

  • Селебріті


Фото: Pinterest

Фото: Pinterest

Найпопулярніші виконавці сьогодні – це Монатік, ONUKA, «Друга ріка», Настя Каменських, Потап, Оля Полякова та MARUV. Вартість виступу кожного – $35-40 тис. Скажімо, Оля Полякова бере $35 тис. за виступ і ще $10 тис. за те, що буде ведучою вечора. Деякі компанії наймали виконавців подешевше. «Альфа-Банк Україна» цього року домовився з Наталею Могилевською. Kiyvstar запросив Pianoboy. А ПУМБ виписав групу «ДахаБраха». Виконавці такого роду потягнуть на $10 тис.

Топові ведучі – ті, які проводили «Євробачення», а також з «Кварталу 95». Володимир Остапчук, Тимур Мірошниченко, Євген Кошовий і Ольга Полякова користуються великим попитом. Ціна коливається у межах $5-10 тис.

  • Готові програми


Фото: Pinterest

Фото: Pinterest

Існує високий попит на готові тематичні програми. Для компанії набагато простіше замовити стандартне шоу (наприклад, «Готель Гранд Будапешт», яке пропонував НСК «Олімпійський»). Це позбавляє маркетингові відділи компаній-замовників необхідності узгоджувати пропозиції від тисячі претендентів на тендер. Так швидше і простіше. Хоча й не ексклюзивно.

  • Антураж


Фото: Pinterest

Фото: Pinterest

Усе більшу роль відіграють декорації. Скажімо, як у випадку з копією Дзеркальної галереї Версаля, Сікстинської капели і палацу в Бордо, які побудували для святкування дня народження київського підприємця (див. відео). Або оформлення ресторану Alaska в італійському стилі з живими оливовими деревами, копією фонтану Треві і Колізеєм з льоду (див. відео). До речі, за перший захід організатори отримали нагороду BEA World – Оскар у світі івентів.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Як не боятися старості. Нові правила антиейджингу Погляди

Як не боятися старості. Нові правила антиейджингу

Тетяна Святенко
Тетяна Святенко
професор, доктор медичних наук, експерт МОЗ зі спеціальності «Дерматологія»
Соні не працюють у Sony. Легенда побутової техніки презентувала електромобіль Огляди

Соні не працюють у Sony. Легенда побутової техніки презентувала електромобіль

Хто отримає «Оскар-2020» Стиль життя

Хто отримає «Оскар-2020»