$13 мільйонів за 13 хвилин. Шакіра і Дженніфер Лопес на Суперкубку-2020

Стиль і бізнес

Найкращий виступ сезону

Фото: NBC San Diego

Фото: NBC San Diego

Фінальний матч за звання чемпіона Національної футбольної ліги США дивляться навіть ті, хто не захоплюється американським футболом. А все через традиційний Super Bowl halftime show, коли під час перерви на стадіоні виступають зірки.

Цього року фінал пройшов у Майамі. У подарунок місту, який приймав гостей, організували мініконцерт латиноамериканської музики. У 13-хвилинному шоу виступили Шакіра і Дженніфер Лопес. Також на сцену вийшли Bad Bunny, J Balvin і дочка Джей Ло – Емма. Прозвучало попурі з пісень She Wolf, Empire, Ojos Asi, Whenever Whenever I Like It, Chantaje, Hips don't Lie, Jenny from the Block, Abn't It Funny, Get Right, Waiting for Tonight, Booty, Mi Gente, On the Floor, let's Get Loud, Waka Waka.

Фото: NBC San Diego

Фото: NBC San Diego

За інформацією Reuters, шоу коштувало $13 млн. Цю цифру назвав один із інсайдерів, але офіційно її не підтвердили — організатори тримають суму в таємниці. Спонсором шоу вже вісім років є PepsiCo. Цікаво, що зірки співають безкоштовно. Для них участь в Super Bowl halftime show— це насамперед можливість виступити перед величезною аудиторією. Згідно зі статистичними даними, кожен фінал дивляться в середньому 100 млн глядачів.

Фотогалерея

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Криза-2020. Ринок люксових товарів чекає найбільше падіння за 25 років Стиль і бізнес

Криза-2020. Ринок люксових товарів чекає найбільше падіння за 25 років

Корпоративи-2019. Як бізнес зустрічає Новий рік Стиль і бізнес

Корпоративи-2019. Як бізнес зустрічає Новий рік

Як побудувати бізнес. 15 порад засновника Alibaba Group Джека Ма Стиль і бізнес

Як побудувати бізнес. 15 порад засновника Alibaba Group Джека Ма