Pitti – місце для модних і стильних. Ви серйозно?

Погляди

керуючий партнер FashionHub UA Вадим Медведєв

Двічі на рік всі видання, від бульварно-політичних до гламурно-респектабельних, можуть відпочити. Треба послати у Флоренцію двох-трьох досвідчених фотографів, і вони відзнімуть достатньо матеріалу для кількох виходів «тенденцій чоловічої моди», «що чоловікам носити наступного року» або «Флоренція знову столиця чоловічого стилю». Ні тобі локального креативу; ні тобі нескінченно нудних кастингів з замореними моделями; ні тобі непотрібної біганини стилістів з бутіка до бутіка, концепт-сторами й торговими центрами в пошуках нових колекцій; ні тобі мейкапів, примірок, аренд студій та нервової організації зйомок на тлі похмурих київських новобудов. Все зробить за них Pitti. Серйозно?

Довідка для непосвячених.

Pitti Uomo – міжнародна виставка виробників чоловічого одягу та аксесуарів, виставка, збирає баєрів, журналістів та блогерів з усього світу.

Pitti Uomo – кричуще шоу для «вигулювання» найсміливіших чоловічих образів гостями виставки.

Pitti Uomo – унікальна можливість засвітитися своєю «екстравагантністю», позуючи численним фотографам, яким, відверто кажучи, абсолютно начхати на павільйони відомих брендів та стенди дизайнерів-початківців; їх найбільше цікавить картинка дивакуватих гостей у дивних вбраннях.

Кількість італійських баєрів продовжує неухильно падати, і якби не гості з Китаю цього року, то половину павільйонів можна було б спокійно віддати під закусочні і наливайки (яких там замало, якщо чесно, а скрізь – страшні черги за банальними бутербродами).

Розберемо нинішню фабрику марнославства:

  1. Гості продовжували дивувати багатошаровістю свого вбрання – сорочка, трикотаж, жилет, піджак. Посеред 40-градусної спеки. Серйозно? Тобто ми щиро віримо в те, що начальник відділення Unicredit Bank в центрі Мілана саме так і ходить на роботу?
  2. Дефілюючі чоловіки знову «чарували» поєднанням спортивних штанів з яскравими піджаками та масивними кросівками, солом’яними капелюхами і строкатими хустками. Серйозно? Нам треба саме так з’явитися на першому побаченні, саме в цьому прийти на день народження в «Ням» або на презентацію книги автора-початківця?
  3. За кількістю бородатих і просто неголених гостей Pitti наблизилася до банального after party Фролова після чергового Тижня Моди. Цим нас не здивуєш.
  4. Але ось кількість дрібних, металевих, блискучих, в’язаних, намотаних і прикручених аксесуарів на гостях виставки змусила б понервувати службу безпеки будь-якого європейського аеропорту. Ви можете уявити собі, скільки часу необхідно для «монтажу» всього цього перед походом в Fortezza Basso (місце проведення виставки)? Я ні.
  5. Гості Pitti знову впевнено «жонглювали» кольором: жовтий легко лягав на смарагдовий, всі відтінки бордового «гармоніювали» з пісочним, а біле – з будь-яким іншим кольором. У номінації «а де шкарпетки?» вже який рік поспіль перемогли далеко несексуальні щиколотки відвідувачів виставки.
  6. Оскільки кількість фотографів з року в рік збільшується, а засвітитися хочеться, чоловіки стали ходити групами. Мінімальна кількість – двоє, поли піджака розкриті, сорочка розстебнута мінімум на 3 верхні ґудзики, жилетка і капелюх – обов’язково, один задумливо повинен «тупити» у телефоні, у другого в руках або папка будь-якого істеричного кольору або сигара (але куріння вбиває, як ми знаємо). Все в динаміці. На обличчях намальована стурбованість падінням продажів подертого джинсового одягу в Ісландії.

Pitti – виставка професіоналів для професіоналів, але називати її такою, що утворює стиль, посилатися на неї, як на єдине джерело натхнення для мільйонів чоловіків на рік вперед – явно too much. Ми, як і наші італійські друзі-товариші, дивимося на неї, як на місце бізнес-зустрічей, з одного боку, і як на фрік-шоу, з іншого. Інакше, як пояснити те, що за межами Флоренції подібних «модників» і зі свічкою не знайдеш, а ефектні красені перетворюються на банальних клерків та менеджерів шоурумів, щойно зійшовши з поїзда Флоренція-Мілан.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

У мене коронавірус Погляди

У мене коронавірус

Вікторія Козлова
Вікторія Козлова
cпіввласниця fashion-ритейлера One Group
Як вижити моді під час коронавірусу Погляди

Як вижити моді під час коронавірусу

Вадим Медведєв
Вадим Медведєв
керуючий партнер FashionHub UA
Кинуті українці. Як потрапити додому Погляди

Кинуті українці. Як потрапити додому

Ноа Кременчуцька
Ноа Кременчуцька
засновниця мережі салонів краси KOKO-nailroom