Інклюзивні помади. Як нові цінності впливають на люксові бренди

Погляди

beauty-дослідник Ганна Пасічник

У травні Gucci перезапустили помади, і вони вже продаються в головних універмагах світу, таких як Saks Fifth Avenue в Нью-Йорку, Harrods у Лондоні і KaDeWe в Берліні, де я з ними й познайомилась

Макіяж від Gucci – не новинка, він з’явився кілька років тому, коли креативним директором бренду була Фріда Джанніні. Але з появою Алессандро Мікеле в 2015 році естетика бренду Gucci в цілому почала змінюватися, а зараз це торкнулось і напрямку Beauty. Почалися зміни з колекції ароматів The Alchemist’s Garden, а зараз з’явились і нові помади.

Розроблялась колекція у співпраці з Томасом де Клюйвером, візажистом з Австралії, який працює в Лондоні та Нью-Йорку. Томас прославився своїми інноваційними креативними роботами і співпрацею з провідними модними брендами та журналами. А зараз він – глобальний художник по макіяжу Gucci. До речі, порада від гуру: всі помади Gucci можна використовувати і як рум’яна.

Нова колекція помад Gucci складається з 58 відтінків і 3 субколекцій: класичні сатинові помади Rouge à Lèvres Satin, кремові зволожуючі Rouge à Lèvres Voile і бальзами для губ Baume à Lèvres. Для зручності та краси помади відрізняються не тільки текстурами, але у упаковкою: розкішні золотисті футляри з різьбленням для сатинових, ніжні квіточки для зволожуючих і бірюза для бальзамів.

Колекція сатинових помад найбільша, вона складається з 36 відтінків – від нюдових до темних, включно з класичними червоними. Всі відтінки красиві і їх можна носити, немає зелених, синіх або сірих (щоправда, є одна чорна помада). Достатньо пігментовані та з класичним пудровим ароматом помади.

Колекція зволожуючих помад не така широка – 18 відтінків, але також чудова. Фініш дуже приємний і справді зволожує.

Найбільше мені сподобались бальзами, їх тільки 4, включаючи нейтральний, без відтінка. Дійсно «бальзамні», доглядають за губами і зовсім без аромату.

Звичайно ж, Алессандро Мікеле не був би собою, якби не придумав щось таке для запуску. Для нових помад була знята кампанія з реальними людьми: на світлинах – криві зуби, тонкі губи та інше. Зовсім не так, як у класичних рекламних кампаніях, до яких ми звикли, де позують моделі з ідеальними губами і білосніжними зубами. Та й вечірка на честь запуску помад у Нью-Йорку була також у новому стилі Gucci.

Інклюзивність – нове улюблене слово в лексиконі індустрії краси, це щось без меж, те, що пасує кожному. Інклюзивність була відмінно додана до нової реальності Gucci, одного з найпопулярніших брендів сучасності. Помади, за словами Алессандро Мікеле, були створені для всіх – для жінок і чоловіків будь-якого віку і раси, неважливо, чи тонкі у них губи і наскільки білі зуби. На офіційному сайті всі відтінки помад показано на обличчях людей різних рас і кольору шкіри. Таким чином, Gucci зміцнює своє звання улюбленого люксового бренду покоління міленіалів.

Загалом запуск мені дуже сподобався, починаючи з інклюзивною рекламної компанії і закінчуючи самими помадами (ціна в Європі €38), і навіть красивим стендом з ними. Цікаво, що далі. Впевнена, що і наступні запуски будуть цікавими, а вони обов’язково будуть.

Фотогалерея

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

У мене коронавірус Погляди

У мене коронавірус

Вікторія Козлова
Вікторія Козлова
cпіввласниця fashion-ритейлера One Group
Як вижити моді під час коронавірусу Погляди

Як вижити моді під час коронавірусу

Вадим Медведєв
Вадим Медведєв
керуючий партнер FashionHub UA
Кинуті українці. Як потрапити додому Погляди

Кинуті українці. Як потрапити додому

Ноа Кременчуцька
Ноа Кременчуцька
засновниця мережі салонів краси KOKO-nailroom