Новинки тижня: дитяча парфумерія на основі термальної води та Instagram-макіяж

Краса

Редактор The Page Style про новинки косметики і парфумерії, які варто спробувати

  • Roofa Cool Kids


Фото: Roofa Spain

Фото: Roofa Spain

Марка Roofa Spain робить косметику для дітей. У неї сертифікат Eco Cert та ідеальний склад для найбільш ніжної шкіри: календула, пантенол, лаванда, ромашка, мед, масло ши; і жодних парабенів, фталатів, барвників, солей. Воду у всіх засобах тут замінюють термальною водою з гірських джерел Салі-де-Беарн у Французьких Піренеях. І не тільки в косметиці, але і в парфумерії.

У Roofa велика парфумерна лінійка: 6 ароматів для дівчаток і 6 для хлопчиків. У кожного аромату є свій вигаданий герой (у дівчачих – дівчинка, у хлопчачих – хлопчик), причому всі парочки із різних країн.

«Героями» парфумів стали зайчиха Аврора і тигр Фернандо з Іспанії, лелека Хлоє і півень Пилип із Франції, лисичка Маргарет і пес Джек із Великобританії, кішечка Ісіс і крокодил Шериф з Єгипту, конячка Мехіра і верблюд Мохамед із Саудівської Аравії, леопард Зуліма і орел Халіфа з Об'єднаних Арабських Еміратів.

На сайті марки кожен герой розповідає про себе, свою професію та хобі. Тут же можна завантажити розмальовки. Так вибір парфумерії перетворюється в гру, що дуже подобається дітям.

Батьки вибирають дивлячись на композицію: кому що більше подобається – вишня з ваніллю, хвоя, фрукти з лавандою, цитрусові, амбра, конвалії, троянди або фіалки. Цікаво, що ці аромати батьки цілком можуть «тирити» у дітей. Вони легкі, ненав'язливі і не напружують.

Що мені ще подобається в Roofa Cool Kids – це дбайливий підхід до природи. Упаковка тут багатофункціональна, її можна використовувати як підставку для олівців чи інших речей, а потім здати коробочку на переробку.

  • Lottie London


Фото: Lottie London

Фото: Lottie London

Lottie London – марка Шарлоти Найт, засновниці Ciate London і автора «ікряного» манікюру з дрібних чорних кульок. Lottie – це молодіжний макіяж. Такий якраз називають Instagrammable: і банки, і сам мейк виглядають на фото дуже симпатично. А оскільки цільова аудиторія марки – підлітки, то і співвідношення «ціна-якість» теж дуже приємне.

У списку бестселерів: русалчині пудри, рідка фольга та штампи. Пудри – це хайлайтери, які підсвічують шкіру, щоб камера телефону зловила потрібний блиск. Фольга – це топер для повік, його наносять на тіні, щоб створити переливи. Штампи – це засіб «2 в 1»: з одного боку – підводка, з іншого – штамп у вигляді серця, зірки, півмісяця або нот (якщо купите, то це буде перше, що дитина забере замість свого аромату Roofa ).

З інстаграмного ще є сипучі еко-гліттери, причому зроблені з рослин, а не з пластика (їх кріплять за допомогою фіксуючого бальзаму, так що знадобиться ще один засіб); тінти для створення веснянок; гелі-блиски для обличчя і тіла; наклейки у вигляді каменів.

Із корисного на кожен день: зручний олівець для брів із аплікатором, який малює відразу три тонкі лінії, щоб брови виглядали натурально; легка тональна основа Selfie Ready; непогані праймери і консилери.

Окремо варто сказати про набори для губ Slay All Day з рідкою матуючою помадою тривалої дії і олівцем тон в тон. Помада трохи сушить шкіру губ, тому краще наносити її на легкий бальзам, але тримається вона дійсно стійко.

Фотогалерея

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Ім'я троянди. Що подарувати на 8 Березня коханій Краса

Ім'я троянди. Що подарувати на 8 Березня коханій

Серце у подарунок. Аромати до Дня всіх закоханих Краса

Серце у подарунок. Аромати до Дня всіх закоханих

Новинки тижня: ідеальна помада, легендарна емульсія та must-have Вікторії Бекхем Краса

Новинки тижня: ідеальна помада, легендарна емульсія та must-have Вікторії Бекхем