Шпаргалка для «Шпори». Новітній Bentley Flying Spur дебютував в Україні

Огляди

Видавець і головний редактор колекційного автомобільного альманаху Premiumcar Іван Веснін про новинки авторинку

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Сьогодні в нашій країні офіційно стартували продажі одного з кращих представницьких седанів людства — третього покоління Bentley Flying Spur.

Втім, саме з номенклатурою поколінь мимоволі виникає недомовленість. Бо нова «Летюча Шпора» (саме так перекладається Flying Spur ) не просто замінює попередню однойменну модель. Ні, тут все непросто: новинка наділена одночасно титанічної місією — стати наступником, замінником незаперечного флагмана британської марки, неповторного патріарха Mulsanne.

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Як не намагалися англійці, на гроші хазяйської Volkswagen Group роками зберігаючи у виробництві Mulsanne, цього динозавра сучасної індустрії, але витрати на його «штучне дихання» знехтували всі резонні рамки. Кожен проданий Mulsanne давно приносив «Фольксвагену» очевидний мінус, який свідомо приймається.

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Але подальша адаптація до посилених вимог законодавства стародавнього шасі, не уніфікованого з жодним іншим автомобілем VW Group, й античного мотора V8, що сягає корінням 50-х років, вимагала безглуздо колосальних вкладень. Mulsanne став би просто дорогоцінним. Хоча й так він коштував позахмарно — від 400 до 600 тис. євро. До речі, в Україні поки що не проданий такий дорогий примірник Mulsanne W. O. Mulliner (один зі 100 штук «прощальної серії» легенди, присвяченої 100-річчю марки).

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Цьогоріч «Мамонта Mulsanne » все ж таки засудять до вимирання. А його імператорське місце в ієрархії Bentley лягло на молоді «кістки» New Flying Spur.

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Перше, що заявляє про його «правонаступництво», — гігантська «палацова» решітка облицювання радіатора. Така раніше дозволялася тільки Його Величності Mulsanne. У цьому — радикальна відмінність нового Flying Spur як від його прямого попередника, так і від родової лінійки Continental. З нею він ділить всі основні «життєві соки». Наприклад, фари та ліхтарі однакові з купе/кабріолетом Continental GT/C.

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Механіка теж ідентична з ними, як і платформа — передова MSB, якою з Bentley поділилася Porsche Panamera. Топовий 6-літровий мотор W12 Biturbo — поки що єдиний агрегат Flying Spur. Його 635 к. с. надають 2,5-тонному «членовозу» динаміку суперкара: з місця до «сотні» за 3,8 секунди.

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Звісно, Flying Spur — найдовший із сімейства Continental, понад 5,3 метра. На відміну від усіх без винятку представницьких седанів (включно з «Роллс-Ройсами»), що представлені зі стандартною та збільшеною довжиною, «членовоз» Bentley виготовляється тільки з однією колісною базою, найбільшою з можливих. Причому вона стала ще більш розтягнутою — на чималі 13 см. Тому саме тут Bentley вирішив вперше у своїй історії застосувати технологію, яка сьогодні поширена на Premium-моделях.

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Йдеться про поворотні задні колеса, які справляють воістину чудодійний ефект на маневреність машини. У поєднанні з активним повним приводом (конструкції та доопрацювання Porsche ) та активними електричними стабілізаторами поперечної стійкості це робить «Летючу Шпору» феноменально керованою для її габаритів. Ультимативну плавність ходу забезпечує нове покоління пневмопідвіски з трикамерними пневмоподушками на кожному колесі.

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Так! Попри абсолютно нову платформу, модель не змогла уникнути печального, але непорушного «обов'язку VW» (а також майже всіх німецьких брендів): рами дверей та їхніх вікон взято від автомобіля-попередника. Це візуально значно применшує новизну силуету. Зате цей «оптимізаційний ембріон VW» дозволив компенсувати витрати на всі численні технологічні нововведення в роздрібному ціннику.

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Жодних «палацових розцінок» з бутності Mulsanne до New Flying Spur не перейде: він залишається зі звичними тарифами ери Bentley by Volkswagen. Верховий варіант W12 обходиться приблизно в 300 тис. євро. Подальше зниження замашок моделі полегшить і прайс-лист: 8-циліндровий варіант 4.0 Biturbo опиниться в рамках 250 тис., а запланований пізніше Plug-In гібрид з мотором V6 зможе довести ціну до нижчої за «двісті».

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Незалежно від мотора, клієнту дозволяється скільки завгодно потурати примхам фараонської індивідуальної обробки салону. Саме в цій сфері «лещата економії Фольксвагена» стискають замовників Bentley найменшою мірою. І саме за рахунок безоглядної персоніфікації інтер'єру New Flying Spur можна наблизити до рівня покійного Mulsanne — як ментально, так і фінансово.

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Новий Flying Spur — дійсно захмарно досконалий розкішний супер-седан. Саме тому, зважаючи на всі його фізичні принади, новинці можна, життєво важливо, необхідно добути доленосну «шпаргалку» — як сконцентрувати в собі незрозумілий духовний потенціал аристократизму та дистильованого снобізму, якими розпоряджався Mulsanne, що залишив для Flying Spur свій трон ватажка Bentley.

Фото: Bentley

Фото: Bentley


Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Сторіз: новий Bentley Flying Spur в Києві Сторіз

Сторіз: новий Bentley Flying Spur в Києві

Мамонт Maybach. Позашляховик люкс-бренда Mercedes Огляди

Мамонт Maybach. Позашляховик люкс-бренда Mercedes

Колір настрою сильний. Третє покоління легенди BMW X6 Огляди

Колір настрою сильний. Третє покоління легенди BMW X6