Рік новинок. Найочікуваніші авто 2020-го

Огляди

Видавець і головний редактор колекційного автомобільного альманаху Premiumcar Іван Веснін про новинки 2020-го.

Рік 2020 очікуємий і заздалегідь обожнюємий — за свою графічну красу. Однак у світі автомобільної індустрії, особливо преміального її сектора, сезон-2020 стане одним з найбільш... скупих на новинки. Світові автомобільні гіганти так напружно працювали останні два роки, що оновили (або ввели раніше не існуючі моделі) до 90% свого виробничого ряду. Всі ці сотні новинок вже пішли на свій багаторічний життєвий цикл.

  • Mercedes
Фото: autocar.co.uk

Фото: autocar.co.uk

Проте шанувальникам престижних машин не варто сумувати: адже цього року відбудеться прихід нового «Короля Преміум». Готується до появи нове покоління найбільш продаваного «членовозу» планети — Mercedes S-класу. Семирічний цикл генерації W222 підхопить його спадкоємець W223.

Складно сказати, як клієнтура сприйме «перезапуск» зовнішності дебютанта. W222 був просто оновленням свого попередника W221 (2005-2013 років). Хоча і для прийдешнього W223-го Штутгарт теж проявив типове крохоборство, знову «утилізувавши» несучу структуру попередньої моделі з незмінними рамками дверей. Однак фірма зважилася на тотальну новизну дизайну. Тут і може ховатися «камінь спотикання» — New S-class зроблять в динамічному, майже «молодіжному» вигляді. В ужиток входить нова дизайнерська «мова дружелюбності погляду», обкатана на новому позашляховику GLE.

Фото: autocar.co.uk

Фото: autocar.co.uk

Чесно кажучи, «Еску» складно назвати «раритетним» авто. Mercedes так погнався за розмноженням бюджетних версій своєї топ-моделі, що в сумі продає майже 100 тис. S-класів кожного року зі значним відривом від найближчих співвітчизників-конкурентів. Але в новому поколінні «Есці» буде складніше залишитися гегемоном сегмента — 7-а серія BMW і Audi A8 сильно додали, ще й відтік VIP-клієнтури до електромобілів переростає в лавиноподібний. «Мерседес» не сховався від впливу неминучої Tesla – наслідує компонування її передньої панелі: між передніми сидіннями W223‑го височіє велетенський дисплей управління та мультимедіа розмірами більше 18 дюймів.

Фото: autocar.co.uk

Фото: autocar.co.uk

Втім, повного електричного S-класу не буде. Привілей представницького лімузина на електротязі залишили для суббренду Mercedes EQ. Він у 2021-му створить електричний побратим S-класу, EQ S, цього разу вже на повністю новій платформі. Однак для W223 теж не поскупилися на «електрику»: всі версії моделі будуть топовими Plug-In-гібридами — з підзарядкою від мережі і серйозним об'ємом батарей.

Вперше за багато десятиліть S-клас не з'явиться в образі «коротуна» — залишиться тільки довга версія.

Фото: autocar.co.uk

Фото: autocar.co.uk

Новий S-клас представлять наприкінці літа-2020, в Україні перші примірники з'являться ще до кінця року. Очікуйте спершу «хворі» завищені тарифи, хоча й при них знайдуться десятки співвітчизників, які переплачуватимуть серйозні суми понад прайс-листа: тільки б стати одним з перших, хто сяде за кермо машини, яку широкі (і не дуже витончені) маси все ще вважають «еталоном автомобільної розкоші».

  • Rolls-Royce
Фото: autocar.co.uk

Фото: autocar.co.uk

Аналог домінуючого ринкового положення S-класу, але тільки на істинно люксовому «панському» рівні, Rolls-Royce Ghost, теж відсвяткує нове покоління. Воно особливо очікуване, адже нинішній автомобіль випускався більше 10 років. Він базувався на сталевому шасі старої 7-ої серії BMW минулого покоління F01. Однак відтепер «молодший Rolls» народжений на абсолютно оригінальній платформі, спільній з патріархом роду — Rolls-Royce Phantom. Це безсовісно дорогий просторовий кузов, вручну зварений цілком з алюмінію.

Фото: autocar.co.uk

Фото: autocar.co.uk

Найважливіше нововведення New Ghost — постійний повний привід. Без сумніву, саме він в рази збільшить збут моделі на українських теренах. Двигун спочатку буде лише один — найпотужніший 6,75-літровий V12 Biturbo, який має понад 600 «коней». Протягом наступних років на основі нового Ghost створять довгобазовий лімузин EWB, а також спорт-купе і кабріолет.

  • BMW
Фото: BMW

Фото: BMW

BMW iX3

Материнська власниця «Роллс», баварська BMW, теж порадує цікавими прем'єрами. Дві з них — це розширення гами електричного суб-бренду "i". Майже одночасно з'являться довгоочікувані iX3 і i5. Перший з них — електромобіль на базі популярного кросовера Х3. Від нього электроверсия запозичить платформу і «коробку» кузова, однак зовні естетично буде відрізнятися дуже сильно. Як і належить дітищу авангардистського "i", i3X оформлений у зухвалому футуристичному стилі.

Фото: BMW

Фото: BMW

BMW i5

Нововведення лінійки "i", небачена модель i5 — це повністю електричний седан, що позиціонується як аналог «П'ятірки» BMW, але теж в ультра-модерновому «кібернетичному» дизайні. На його базі пізніше зроблять iX5 — кросовер підвищеної прохідності з кузовом «універсал».

Фото: BMW

Фото: BMW

BMW Concept 4

Щоб засиллям «електричок» не відштовхнути свою традиціоналістську «бензинову» клієнтуру, Мюнхен припас «вишеньку на торті». Нове покоління 4-ї серії — горяче спорт-купе на базі чергової «Троячки». Цього разу 2-дверний варіант зовні дуже сильно відрізнятиметься від донорського седана/універсала 3-ї серії. «Четвірка» стане первістком впровадження нової фірмової решітки облицювання радіатора — вона буде грандіозних розмірів, справжньою «разючої пащею». Окрасою панелі New 4 Series зроблять суперспортивну М4. Вона — вперше — отримає повний привід. Мотор — легендарна 3-літрова рядна «шістка» з двома турбінами, потужність 500+ к. с.

Трохи пізніше 2-дверна «Четвірка» дасть народження черговому поколінню 4-дверного купе-седана 4 Series Gran Coupe.

  • Volkswagen
Фото: Volkswagen

Фото: Volkswagen

В пряму боротьбу за клієнта BMW включиться й Volkswagen. Але ні, не під звичним логотипом VW, а під своєї новою електричною маркою ID. У 2020-му на ринок виведуть відразу кілька моделей ID рівня Premium. Серед них найбільш актуальним для нашого ринку стане великий електричний позашляховик ID Crozz. Вочевидь він і стане локомотивом неминучого виходу ID в Україні.

  • Jaguar
Фото: autocar.co.uk

Фото: autocar.co.uk

Бум «електричок» підхоплює й британський Jaguar — він представить свого флагмана, солідний бізнес-седан XJ. На 52-му році своєї історії рід XJ стане виключно електромобілем. Це «переродження» Jaguar вирішив підкреслити ще й реформою дизайну. За словами шеф-дизайнера марки Джуліана Томпсона, зовнішність New XJ дистанціюється від британського консерватизму, ввібравши в себе агресивно-розкутий Hi-Tech, що властивий всім сучасним електрокарам.

Концерн Jaguar Land Rover оперативно використовує New XJ для випуску першого люкс-седана братського бренду Range Rover. Однак, щоб не «розбещувати» знаменитий позашляховий імідж цього OffRoad-лейблу, його «членовоз» назвуть Road Rover, натякаючи на «асфальтовий» статус моделі.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Найменший «Гранд». BMW наздоганяє Mercedes у вузькій ніші Огляди

Найменший «Гранд». BMW наздоганяє Mercedes у вузькій ніші

GLEдіатор гламура. Нове обличчя культового Mercedes GLE Coupe Огляди

GLEдіатор гламура. Нове обличчя культового Mercedes GLE Coupe

Соні не працюють у Sony. Легенда побутової техніки презентувала електромобіль Огляди

Соні не працюють у Sony. Легенда побутової техніки презентувала електромобіль