Автоновини: Kia Sorento 2020 дебютує в Facebook

Огляди

Редактор The Page «Авто» Сергій Суховський про новинки авторинку

Фото: KIA

Фото: KIA

Європейську версію кросовера покажуть сьогодні вдень, але The Page уже про все для вас довідалося. Радикально новою зовнішністю і преміальним салоном справа не обмежилася. Відтепер саме Sorento — найтехнологічніший автомобіль бренду.

Прем'єру четвертого покоління було заплановано на день відкриття женевського мотор-шоу, яке з відомих причин не відбулося. Корейці вирішили взяти двотижневу паузу і призначили онлайн-презентацію на 19 березня. Стрим з місця подій розпочнеться о 13:30 за київським часом на сторінці КІА Ukraine.

Sorento став першим кросовером, побудованим на новій модульній платформі чеболя Hyundai/Kia. Раніше вона використовувалася виключно для седанів цих брендів. Її особливостями є поперечне розташування двигуна, компактний моторний відсік, довга колісна база і короткі звиси. Тож проблем з ідентифікацією, що спостерігаються останнім часом у «глобальних» Kia через новий корпоративний вигляд, не передбачається. Аби ті, що сидять у третьому ряду, не відчували себе вигнанцями, основний приріст колісної бази (+35 мм) припав на район задніх коліс. А щоб спростити їм потрапляння на гальорку, серед опцій передбачено роздільні «капітанські» крісла другого ряду. Отже, в плані компонування салону Sorento – справжній трансформер: він може бути і п'яти-, і шести-, і семимісним. Відтепер просторіше буде і багажу: 821 літр корисного об'єму за умови трьох розкладених рядів і 910 л – за умови двох.

Фото: KIA

Фото: KIA

Як і раніше, екстер'єр кросовера є плодом спільної творчості фірмових дизайн-студій Кореї, Європи і США. Але колишній солідний і врівноважений стайлінг змінили новомодні кути, грані й гострі сполучення а-ля Kia Telluride. Ось тільки наскільки тривалим виявиться настільки агресивний стиль?

У салоні, що стрімко оцифровується, також не залишилося привітань з минулого. Замість аналогових приладів, кнопок і кочерги КПП – віртуальний кластер з 12,3- і 10,25-дюймових рідкокристалічних екранів, шайба-селектор «автомата» і абсолютно новий рівень концентрації асистансів і комунікаторів. Уже в стандартному оснащенні присутні протоколи Android Auto/Apple Car Play і сервіс UVO Connect, який забезпечує водія різноманітною інформацією про дорожній рух і стан авто в онлайн-режимі, а також дозволяє за допомогою смартфона управляти деякими його функціями.

Фото: KIA

Фото: KIA

База зросла на 35 мм, довжина — на 10 мм, а звиси взагалі зменшилися. Пропорційність, що трохи погіршилася, виправляє «відстань престижу» — сектор між передньою віссю і основою передніх стійок, що збільшилася на 30 мм.

Перерахування всіх систем пасивної й активної безпеки зайняло б занадто багато часу, тому зупинимося тільки на ключових. В основі основ — комплекс ADAS, покликаний знизити навантаження на водія під час тривалих поїздок і запобігти найтиповішим ДТП. У залежності від комплектації в ADAS може входити інтелектуальний круїз-контроль з обмежувачем максимальної швидкості, системою динамічної стабілізації та підтримки курсової стійкості при гальмуванні у повороті, моніторингу сліпих зон, утримання в смузі, запобігання фронтальних зіткнень з можливістю розпізнавання автомобілів, велосипедистів і пішоходів. І найнезвичайніше — центральна подушка безпеки, що у випадку аварії попереджує зіткнення водія та пасажира.

Фото: KIA

Фото: KIA

Якість оздоблювальних матеріалів досягла по-справжньому преміального рівня. Замість середненького пластику та екошкіри – царство металу та шкіри дійсно пристойної вичинки. Настрій у поїздці задаватиме аудіосистема Bose з 12 динаміками, яка працює в унісон з амбієнтним підсвічуванням.

Уперше в своїй історії Sorento пропонується з синергетичною силовою установкою. Щоправда, найпростішого рівня — без можливості підзарядки від розетки. Вона поєднує в собі бензиновий турбомотор 1.6 T-GDI (180 к. с., 265 Нм), зблокований з АКП електромотор (44,2 кВт) та літій-іонну полімерну батарею. Сумарна потужність гібридної версії — 230 к. с. і 350 Нм. На початку наступного року корейці обіцяють і плагін-гібрид з більш ємним (3,2 замість 1,49 кВт/год) акумулятором і можливістю підзарядки від електромережі.

Крім того, у моторній лінійці — схудлий на 38,2 кг турбодизель 2.2 T-GDi Smartstream (202 к. с., 440 Нм) і вже знайомий з Hyundai Sonata «турбобензин» 2.5 T-GDi (281 к. с., 421 Нм) з комбінованим уприскуванням. А ось коробка передач у Sorento геть з голочки нова. На зміну заслуженому 8-ступінчастому «автомату» йде «робот» DCT з такою ж кількістю ступенів і двома зчепленнями з мокрим картером.

У Кореї прийом замовлень уже відкрито. Якщо на батьківщині генерація, що йде, коштує від $23,7 тис., то новачок обійдеться мінімум у $25,3 тис. Для інших ринків цін поки немає. Нагадаємо: у нас за Sorento 2.2 D у 5-місній версії Business просять $39,9 тис., а за 7-місну Luxury — $49 тис.

За словами Дениса Лося, начальника відділу реклами і PR Kia Ukraine, в Європі продажі флагманського кросовера почнуться у 3-му кварталі, а в Україні кросовер може з'явитися вже восени цього року.

Фото: KIA

Фото: KIA

Як зазвичай, повноприводна трансмісія з системою Terrain Mode забезпечує впевнену поведінку кросовера в помірно позашляхових режимах. Серйозний офф-роад Sorento на універсальній гумі протипоказаний. Утім, як і абсолютній більшості його однокласників.


Фотогалерея

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Автоновини: голлівудський розмах Hyundai Elantra Огляди

Автоновини: голлівудський розмах Hyundai Elantra

«Електрик» на постійну посаду. Новий FIAT 500 став на 100% електромобілем Огляди

«Електрик» на постійну посаду. Новий FIAT 500 став на 100% електромобілем

KIA в кільватері люксу. Новий Sorento Огляди

KIA в кільватері люксу. Новий Sorento