Автоновини: голлівудський розмах Hyundai Elantra

Огляди

Редактор The Page «Авто» Сергій Суховський про новинки авторинку

Фото: Hyundai

Фото: Hyundai

Сьогодні під час онлайн-трансляції з Lot Studios було представлено сьоме покоління «елантри». Тепер це 4-дверне купе з сонмом асистансів, мультимедійних гаджетів і навіть гібридною модифікацією.

Elantra для найбільшого корейського чеболя — не просто бестселер, а воістину «містоутворююча» модель. Легко сказати, за 20 років по всіх п'яти континентах розлетілося понад 13,8 млн її копій. Тим дивніше, що автори не бояться експериментувати зі стилем настільки масової моделі. Нова корпоративна естетика Parametric Dynamics, в якій вирішено стиль седана, буквально зіткана з гострих кутів, параметричних форм і текстур. Заради новомодного заниженого силуету з похилим дахом капсула салону зрушена назад настільки, що багажник позбувся власного композиційного об'єму і злився воєдино із задньою стійкою.

Фото: Hyundai

Фото: Hyundai

Втомившись від цілком справедливої критики за нудний дизайн «елантр» перших поколінь, корейці п'ять років тому вдалися до крайніх заходів, з'єднавши трикутні фари з... плавними обводами актуальної на той момент парадигми «струмениста скульптура». Нова Elantra в плані дизайну виглядає набагато цілісніше й послідовніше.

Точкою відліку для новинки стала та ж полегшена платформа K3 третього покоління, що і для Kia Cerato. Її головні козирі: підвищена безпека, покращені динамічні характеристики і впевненіша керованість за рахунок зниження центру ваги і перенесення вузла коробки передач вгору. У підсумку всі основні габарити бестселера трохи підросли (+20 мм бази, +30 мм довжини і +25 мм ширини), а «компенсувати» стелю, що дещо опустилася (-20 мм висоти), покликані трохи нижче встановлені крісла.

Якщо Parametric Dynamics відображає нову ідентичність екстер'єру бренду, то «імерсивна технологічність» — бачення інтер'єру. Референсом для неї служать кабіни літаків і центри управління польотами. Так, приладова панель являє собою 10,25-дюймові екрани інструментарію та мультимедійної системи, встановлені під єдиним склом.

Фото: Hyundai

Фото: Hyundai

Одразу й не згадати, коли Hyundai приділяв стільки уваги зовнішності малолітражок. За словами глави дизайн-центру Люка Донкервольке (екс-стиліст Audi, Lamborghini і Bentley), ключовий параметричний елемент профілю – точка, до якої йдуть три бічні лінії. Кути й ребра, що сходяться в зоні передньої двері, він порівнює з алмазним гравіюванням.

Уже в базовому виконанні у «елантри» є бездротові протоколи Apple CarPlay і Android Auto (вперше у сегменті), селектор режимів руху, камера заднього виду з динамічною розміткою, системи контролю уваги водія, гальмування з детекцією пішоходів, утримання у своїй смузі і перемикання дальнього світла. У списку «опцій безпеки» — асистенти руху магістраллю, моніторингу сліпих зон і поперечного трафіку ззаду, попередження про небезпечне відкриття дверей і зіткнення в разі руху заднім ходом, причому з автоматичним гальмуванням.

З найцікавіших опцій варто відзначити амбієнтне підсвічування (64 кольори і відтінки) салону, бездротову зарядку, медіацентр Bose з 8 динаміками і голосовим управлінням, систему Digital Key з функцією відмикання автомобіля і запуску двигуна зі смартфона або NFC-карти.

Для домашнього ринку, з якого традиційно стартують продажі Elantra, вона пропонується з атмосферною «четвіркою» 1.6 MPI Smartstream, що живиться бензином (123 к. с.) або газом (120 л. с.). У нас же ставка робиться передусім на мотор 2.0 MPI (150 к. с., 179 Нм), що працює за циклом Аткінсона. У всіх трьох випадках коробка передач буде ідентичною – «інтелектуальний» клиноланцюговий варіатор IVT, з яким ми знайомі за парктениками Kia.

Фото: Hyundai

Фото: Hyundai

Нова інтер'єрна концепція «Імерсивна технологічність» натхненна стилістикою кабін літаків. Зокрема, місце водія виділено елементом, що починається на передній двері, проходить під приладовою панеллю і огинає сидіння з центрального тунелю.

Крім того, вперше в історії моделі запропоновано її бензоелектричну модифікацію. Поки що зовсім простеньку, без можливості підзарядки від розетки зі скромним (1,32 кВт/год) літій-полімерним акумулятором. В основі Elantra Hybrid – знову ж таки «аткінсоновський» 1.6 GDI, 32-кіловатний синхронний електродвигун, інтегрований у 6-ступінчастий «робот» з подвійним сухим зчепленням. Зрозуміло, що автономність за настільки маленької тягової батареї є більш ніж скромною – чисто «електричний» пробіг навіть не вказано.

Але гібрид може зацікавити не тільки скупердяїв та екоактивістів, але й прямо протилежну категорію покупців — любителів «драйверських» малолітражок. Справа в тім, що через компонувальні нюанси батарея Elantra Hybrid оснащується не штатною «балкою», а незалежною підвіскою. Іншим шанувальникам «елантр» і швидкої їзди варто почекати до осені, коли дебютує «оспортивленна» модифікація N Line. А черга «зарядженого» седана від гоночного підрозділу Hyundai N настане вже наступного року.

Приємно, що і в Південній Кореї, і в США, і у нас новинка з'явиться приблизно одночасно – у жовтні-листопаді.

Фото: Hyundai

Фото: Hyundai

Вперше в історії «елантри» можна замовити її гібридну модифікацію. Правда, поки що досить простеньку — без можливості підзарядки від побутової розетки і з більш ніж скромною (1,32 кВт/год) батареєю. Витрата бензину — 4,7 л/100 км у комбінованому режимі.


Фотогалерея

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Автоновини: концепт-кар Ruf Rodeo – продовження серії Огляди

Автоновини: концепт-кар Ruf Rodeo – продовження серії

Автоновини: Kia Sorento 2020 дебютує в Facebook Огляди

Автоновини: Kia Sorento 2020 дебютує в Facebook

«Електрик» на постійну посаду. Новий FIAT 500 став на 100% електромобілем Огляди

«Електрик» на постійну посаду. Новий FIAT 500 став на 100% електромобілем